Dacă v-a scăpat, Dacia a avut în gamă o chestie numită Dokker. Un mono-volum, utilitară, dar și mașină de familie. Cu uși culisante în spate, ideale pentru micii întreprinzători, fie pentru aprovizionare, fie pentru lucru la domiciliu. Bravul consumator român, obișnuit să cumpere hârburi cu nume teutone, a ocolit-o cu program. Și instituțiile statului, gen Poșta, au ocolit-o.

Se făcea la Tanger, în Maroc. Prin Europa de Vest a prins. Ieftină, fiabilă, încăpătoare, ușor și ieftin de întreținut, adică ideală pentru pomenitele IMM uri, meseriași, negustori, etc. Anul trecut au produs aproape 96.000 de unități! Drept pentru care Renault i-a aplicat un lifting de mare angajament estetic în față, lăsând-o în rest neschimbată, i-au schimbat numele în Renault Express(trimitere la o furgonetă R 5 Express, un mare succes comercial din anii 1970-1980) și gata! Totul a devenit coerent, și promite un nou succes comercial. Mai ales că prețul rămâne în jur de 10.000 de euro, fiind fabricată pe vechea platformă Logan, adică aceea de la Clio 2.

Ce vreau să spun? Nimic! Doar întreb: de ce s-a dus Orban la Paris?

de Constantin Gheorghe

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.