Poate vă interesează. Anul acesta  dispar de pe piață, înlocuite fiind cu modele ”totul electric” practic toate produsele concurente pentru Dacia Sandero, cu excepția unui Hyundai i 10. Practic, cei care doresc o mașină mică și ieftină, nouă, nu la mâna a doua, au de unde ”alege”. Cert este că Renault a văzut bine asta, și modelele Dacia de anul viitor vor fi construite pe o platformă cu totul nouă. Ce a început în 2004 pe platforma Clio din 1998 se termină anul ăsta. Tehnic, Dacia intră într-o nouă eră.

Eu nu îi înțeleg pe concetățenii noștri: de ce să-ți cumperi mașini la mâna a numai dracu mai știe a câta, cu costuri uriașe de întreținere, care consumă o baltă de benzină/motorină, construite pe platforme care au fost noi și la zi în urmă cu două-trei decenii, și să nu cumperi o mașină nouă, consum mic, costuri de întreținere practic zero cel puțin cinci ani? Doar pentru că-i spune Dacia, și nu Mercedes sau BMW? A, și încă ceva: cred că nici Fordul ăla nou de la Craiova n-o să fie prea prizat de ai noștri. Deși, tehnic vorbind, este o mare reușită. Ne pute și Ford?

de Constantin Gheorghe

SURSA FOTO-dacia.ro

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.