Native advertising, un concept ce se dezvolta in mediul online

 

Conform studiilor intreprinse in ceea ce priveste viitorul advertising-ului mobil, incepe sa se contureze din ce in ce mai mult conceptul de native advertising. Trebuie mentionat faptul ca native advertising este diferit de content marketing. Acesta din urma necesita interventie editoriala si coreleaza continutul cu formatul in timp ce native advertising se poate cumpara programatic si presupune adaptarea reclamei la stilul de site sau aplicatie ce apare.

 

Native advertising mai mult decat un concept, o realitate

 

Pentru a putea implementa o astfel de metoda de promovare in mediul online este nevoie ca la inceput sa se experimenteze diverse tipuri de ad-uri pe diverse platforme de social media. De abia dupa ce s-a trecut prin acest experiment se poate stabili care dintre aceste strategii se pliaza cel mai bine business-ului.

Succesul unei astfel de campanii consta in faptul ca pentru a reusi trebuie sa se foloseasca instrumente avansate de directionare a anunturilor cum ar fi publicitatea bazata pe locatie care afiseaza instant postarile utilizatorilor in momentul in care se afla in zona ta de interes. In momentul in care se doreste sa se aplice o astfel de strategie trebuie sa se tina cont ca textul publicat sa se potriveasca platformei pe care sunt plasate. Este esential ca experienta utilizatorilor sa fie una cat mai naturala iar interactiunea sa se realizeze fara a se poticni in continut greu de digerat. Nimeni nu mai apreciaza publicitatea invaziva. Oamenii doresc sa gaseasca ceva util si care sa le ofere informatii esentiale despre ceea ce cauta astfel incat experienta lor sa fie una deosebita.

Viitorul se apropie cu o viteza orbitoare iar aceste tendinte in marketing digital se vor materializa incepand chiar de anul viitor. De aceasta data nu site-ul se adapteaza la continut ci totul se realizeaza invers. Pe website vor aparea mai mult reclame relevante in locul celor care sunt reale indemnuri de achizitionare si sunt prea putin informative pentru a conta.

Advertorialele, foarte eficiente a fi utilizate in diferite campanii vor imprumuta foarte mult din acest concept si vor deveni mai creative, mai utile pentru utilizator in sensul ca, in afara de link-ul site-ului pentru care se face promovare apar si altele, fie in contextul unei comparari cu alte produse sau servicii similare de pe piata fie ca exemplu pentru ca utilizatorul sa poata trage propriile conditii.

 

Un viitor in advertising mai mult decat eficient

 

Cu siguranta este un viitor care suna foarte bine si care va fi primit foarte bine de publicul larg. Utilizatorii vor avea o experienta mai placuta si vor reactiona mult mai pozitiv in momentul in care vor vedea advertoriale care promoveaza un anumit produs sau serviciu. Pe langa acest lucru, si video marketing-ul vine in forta intrucat este una dintre modalitatile prin care se poate castiga un public mult mai larg. Se estimeaza ca in anul 2019 peste 80% din continutul online va fi reprezentat de video-uri.

Native advertising va pune accent foarte mult pe continut de calitate, astfel incat oricine cauta o informatie sa poata gasi exact ceea ce cauta iar acest lucru sa se petreaca fara nici un efort considerabil. Astfel intreaga experienta va fi mult mai placuta pentru ambele parti.

 

Articol scris de iXpr.