Ei bine, după prezentarea chestiei ăsteia, acțiunile Tesla au scăzut cu 6.1 %. Doar că potențialilor cumpărători li se rupe de piețe și de comentatorii lu Pește! Într-o zi s-au strâns 150.000 de precomenzi. Ca la Dacia, în ceaușism, cu plată pentru rezervare!

Cât privește forma, ea are o logică. Cine a urmărit aventurile lui Musk cu mașina ”ieftină”, cea de 35.000 de dolari, și cât de greu a ajuns la cadența dorită(și aia cu precomandă, 3 sau 5 mii de dolari), și ce a declarat el în legătură cu problemele pomenite, cred că a schimbat radical abordarea. Mașina asta NU mai are nicio legătură cu mașinile clasice. Uitați-vă la simplitatea formei. De ce credeți că e așa? Robotizare, cititorii mei! A avut aventuri cu muncitorii, n-a găsit calificați care să fi venit din industria auto, a privit lucrurile altfel.

De fapt, ar fi trebuit să se întâmple asta. Masele sunt distribuite altfel, motoarele sunt cuplate direct la roți, probabil compartimentul bateriilor este sub podea, o podea simplă, plată, nu mai ai tunelul transmisiei, etc, etc. O fi Musk dus cu pluta, dar abordează lucrurile ca un inginer. Chiar și când sare calul!

de Constantin Gheorghe