Îl țineți minte pe Dyson, tipul cu aspiratoarele fără sac, cel care a primit o comandă de 15.000 de aparate de ventilare mecanică, la începutul crizei sanitare, din partea statului britanic? Ei bine, omul nostru vroia să se lanseze în lumea mașinilor electrice cu un SUV uriaș, de 7 locuri, 2,6 tone, 5 metri lungime, 2 metri lățime, dihania lângă care e fotografiat.

Proiectul a fost prezentat odată cu anunțul că, după ce a investit 500 de milioane de lire sterline în el, renunță la producerea lui în serie, pentru că la prețul de vânzare de circa 170.000 de euro, nu este viabil economic. Pur și simplu nu poate concura cu modelul Tesla Model X, al lui Musk. Chiar dacă modelul de baterie, inedit, pus la punct pentru acest model, promite o autonomie de 960 de kilometri, dublu decât Model X.

Poate că Dyson găsea o nișă de piață. Problema lui o reprezintă finanțarea. Nu stăpânește arta lui Musk, de a mulge de bani atât statul, cât și investitorii privați. Asta e..

de Constantin Gheorghe

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.