In lumea afacerilor componenta de promovare este la fel de importanta precum aerul respirat. Sa iti construiesti o imagine si sa iti faci cunoscute produsele prin cat mai multe cai este una dintre componentele esentiale pentru a avea vanzari. Tot mai multe brand-uri opteaza pentru advertoriale pentru ca imaginea pe care si-o construiesc sa fie una cat mai bine vazuta in ochii consumatorului.

Cu siguranta ati auzit in ultima vreme pomenindu-se din ce in ce mai mult despre advertoriale. Si, mai ales daca majoritatea activitatii desfasurate se realizeaza in mediul online atunci oamenii trebuie sa te cunoasca. Nu este suficient sa oferiti servicii ireprosabile sau produse inovative care ar revolutiona un domeniu daca oamenii nu cunosc foarte multe informatii despre ceea ce aveti de oferit.

 

Ce sunt advertorialele si unde se pot publica?

 

Advertorialele reprezinta articole care imbina arta de a scrie cat mai atractiv cu publicitatea. Exista multe moduri in care un advertorial poate sa fie scris, aspect care depinde foarte mult si de locul in care va fi publicat, de tipul de produs sau serviciu, de caracteristicile brandului sau de imaginea pe care doreste sa si-o construiasca in mediul online.

Daca pana acum cativa ani advertorialele erau rezervate strict site-urilor, iata ca in prezent acestea au inceput sa apara si pe blog-uri. Motivul este unul cat se poate de simplu: daca blogger-ul respectiv este mai apropiat de publicul sau si si-a format deja o comunitate foarte bine inchegata atunci va putea sa devina un adevarat influencer.

Consumatorul roman a inceput sa fie din ce in ce mai atent la achizitiile pe care le face, motiv pentru care cauta sa afle cat mai multe informatii sau pareri despre ceea ce urmeaza sa cumpere. Daca un advertorial pe un site de comunicate sau un site cunoscut poate sa fie destul de sec din punct de vedere al informatiilor si se limiteaza sa ofere descrieri destul de obiective, un blogger intotdeauna va putea sa vina cu informatii mult mai personale, cu pareri sincere de care oamenii pot sa tina cont.

 

Beneficiile unui advertorial

 

Inainte de a vedea care sunt beneficiile pe care le pot aduce advertorialele unei afaceri, este necesar sa clarificam care sunt aspectele ce tin de aprecierea unui advertorial de calitate. In primul rand, acesta trebuie sa fie scris corect gramatical, sa transmita mesajul potrivit si, nu in ultimul rand sa fie corect din punct de vedere SEO.

Un advertorial de calitate are informatiile foarte bine inchegate si sunt transmise intr-un mod prietenos cititorului. In cazul in care ati ales pagina potrivita pentru a publica un advertorial atunci veti avea parte de un set de beneficii. In primul rand, indexarea in motoarele de cautare cu cuvintele sau expresiile cheie dorite pot duce la o vizibilitate mai buna dar si la accesari mai multe.

Numele afacerii pe care o promovati va fi auzita mai des si va fi cunoscut, ceea ce este iarasi un avantaj destul de considerabil mai ales daca este vorba despre o afacere noua, mica sau care face parte dintr-un domeniu cu competitivitate ridicata. Mai ales daca ati ales sa va publicati advertorialele pe pagini cu notorietate atunci veti putea sa castigati putin si din autoritatea si notorietatea lor.

Acestea sunt doar cateva aspecte pe care le-am trecut in revista despre advertoriale intrucat in realitate aduc mult mai multe beneficii celor care aleg sa se promoveze in acest mod.

Advertorial scris de iXpr.ro