Sunt convins ca ati fi surprinsi sa aflati ca Organizatia Mondiala a Sanatatii a fost nevoita sa si salveze imaginea publica, profund afectata, cu ajutorul unei companii de lobby si PR din America.

Hill & Knowlton a ramas in memoria practicienilor din PR prin operatiunea reusita de convingere a Congresului si apoi a publicului american in favoarea sustinerii planului de razboi impotriva Irakului.

Ulterior, dupa un an de la executarea campaniei de PR, s a descoperit ca tacticile agresive si neetice ale companiei au indus in eroare „recipientii”. Administratia Bush Sr. s a delimitat de acuzatii si a lasat compania sa si spele singura imaginea compromisa.

Acum, H&K sustine ca evita controversele etice si pe clientii care sunt in diferite conflicte de interese.
Mai putin OMS, o organizatie acuzata de ascunderea adevarului despre aparitia noului coronavirus si de masurile haotice luate in primele luni de pandemie.

Daca o vedeti pe Charlize Theron cu masca, sa va ganditi ca este un influencer important pentru campania de PR a OMS.

de Claudiu Lucaci

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.