Ei, păi nu adaptăm noi reclamele?

În reclama din 1999 apare o femeie aproape imposibil de suplă. Dacă erai femeie, era posibil să cumperi făcând o asociere falsă între firmă și suplețe. Și astfel să te simți puțin mai suplă. Dacă erai bărbat, puteai cumpăra firma pentru că făceai o falsă asociere între a purta firma respectivă și accesul la tipologia femeilor din reclamă. În reclama din 2019, care presupune o normalizare (mecanism de protecție al Eu-lui), apare o femeie supraponderală și transmite mesajul că „nu trebuie să fii suplă ca să porți firma, ba chiar ne gândim la voi și vă susținem mâncatul compulsiv, ba chiar și cumpărăturile compulsive, deci consumerismul. Suntem aici să vă satisfacem în doze mici și recurente foamea insațiabilă de lucruri”.

Căci altfel îți vorbești adevărul din #calvinklein. Cumpărați lucruri, etalați-le, afișați-vă poziția socială, obțineți un dram de glorie, repetați.

Deci fiți grași, fiți proști, dar nu fiți săraci!

de Konstant Nihil

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.