21.7 C
București
duminică, septembrie 26, 2021

CUM ÎȚI POȚI DEZVOLTA REZILIENȚA❓

Exprimă-ți emoțiile – aceasta reprezintă una dintre tehnicile psihologice pe care le puteți utiliza, cu scopul de a diminua impactul emoțiilor negative, ceea ce vă poate ajuta să faceți mai ușor față stresului inevitabil.

Realizează un exercițiu tu cu tine – acest exercițiu poate crește emoțiile pozitive, care, la rândul lor, pot acționa împotriva stresului viitor. „Acesta constă în a scrie în detaliu despre cum vă imaginați viitorul apropiat, după ce totul a decurs cât de bine posibil”, a afirmat Dr. Alba Carrillo, psiholog în cadrul Spitalului General din Massachusetts.

Acceptă-ți adversitățile și sentimentele incomode: „Bazat pe terapia de acceptare și angajament (ACT), acest lucru este doar despre a vă urma obiectivele”, a explicat Dr. John Donahue, psiholog clinician cu sediul în cadrul Universității din Baltimore, care practică și studiază ACT. „Se referă la calitatea intențiilor noastre”, a adăugat acesta.

de Gabriel Petrea

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.

Cele mai noi

Din aceeasi categorie

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.