Eu, unul, nu mai înțeleg nimic!

Ăsta de la Renault a găsit soluția ideală să scoată grupul din rahat: mărirea prețurilor modelelor! Dă exemplu Seat, care, în patru ani, le-a mărit cu 30%! Iar prețul mediu al unui autoturism fabricat de grup este de ”doar” 16.000 de euro. Așa că și onor Dacia (care rămâne marcă de sine stătătoare, alături de Renault, de divizia sportivă și de ceva futuristic, ce nu există încă, probabil ceva cu e în față) va crește dramatic prețurile modelelor, după ce va prezenta noile modele, toamna asta, cel mai probabil.

Oricum, ceva nu se potrivește. Pentru cine fac ăștia mașini, frate? Că, așa cum spuneam, clasa mijlocie e în degringoladă, clasele populare cumpără de la second hand, când cumpără, iar inegalitățile de venit se accentuează rapid…

de Constantin Gheorghe

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.