Acum, că s-au depus listele de candidați, începe și marea campanie. De comunicare. Eu una cred că marea dilemă la aceste alegeri generale va fi ca PSD să răspundă la întrebarea cum poate fi reparată încrederea pierdută prin 2017, iar PNL să dea impresia că într-un an de guvernare a construit ordinea socială justă pe care a promis-o.

Este dificil să fii persuasiv și credibil după ce, în ultimii ani, spațiul public a fost caracterizat de neîncredere, de non-dezbatere, de agresivitate în exprimarea opiniilor, mai ales când mulți oameni sunt înclinați să fie pesimiști sau ”realiști” cu privire la oferta politică.

Pare ușor: cu cât comunici mai mult, cu atât crește credibilitatea mesajelor. Numai că, în comunicarea persuasivă liniile de demarcare între social și artificial, între mesaj responsabil și propagandă, între raționalitate și populism, între sinceritate și demagogie sunt foaaarte fine. Vom vedea curând cine va părea și apărea mai natural.

de Viviana Anghel

Acesta este un site cu caracter informativ și educativ . Publicam aceste informații pentru cunoștințele culturale ale publicului. Dacă doriți să eliminăm o postare sau să facem modificări, vă rugăm să ne contactați. Nu intenționăm încălcarea dreptului de autor.